Snadná reklamace

Snadná reklamace

Záruka a reklamace

I když je procento reklamací mizivé, je dobré vědět, že u nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Je v našem zájmu všechny reklamace řešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů).

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit zasláním zboží zpět i osobně.

Osobní předání výrobku k reklamaci

Vámi zakoupené zboží můžete předat k reklamaci na adrese Pražská 17, 250 81. Reklamační formulář si prosím připravte vyplněný sebou pro co nejrychlejší vyřízení reklamace, popřípadě nás kontaktujte na mobil 602 216 358 nebo mailem na info@shop-naradi.cz .

Tip: bližší informace o tom, kde sídlíme, naleznete zde

Poté bude Vámi reklamované zboží postoupeno k posouzení a v případě uznání reklamace Vám bude zboží vyměněno, nebo Vám budou vráceny peníze. Sami si můžete vybrat.

Zaslání výrobku k reklamaci doručovací službou

V případě, že budete zakoupené zboží zasílat k reklamaci doručovací službou, zašlete tuto zásilku na adresu: 

Jiří Mamica
Vaňkova 434/4
198 00 - Praha 9 

Do zásilky přiložte průvodní dopis, který naleznete zde.

NEZASÍLEJTE ZBOŽÍ ČESKOU POŠTOU MOMENTÁLNĚ V NAŠEM SÍDLE VŮBEC NEDORUČUJE ZÁSILKY A REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ SE VÁM VRÁTÍ ZPĚT JAKO NEDORUČENÉ.

V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku. Takové zásilky nebudeme přebírat.

Odstoupení od smlouvy

V případě, že chcete odstoupit od smlouvy, můžete využít tento formulář.
Odeslat článek známému   Vytisknout