Problémy s doručením

Problémy s doručením

Protože pro doručování zásilek využíváme služeb externích společností, může se stát, že námi expedována zásilka k Vám nedorazila v předem ohlášeném termínu. V takovém případě si nejprve velmi jednoduše ověřte, kde se Vaše zásilka nachází.

DPD

  • na Váš email jsme zaslali podací číslo zásilky
  • ověřit si, kde je zásilka si můžete v online systému DPD zde, kde zadáte číslo balíku
  • pokud jste obdrželi SMS od řidiče s informací o doručování Vaší zásilky a nastal nějaký problém s doručením,  pokuste se kontaktovat přímo jeho, může to být nejrychlejší a nejjednodušší způsob k získání informace o Vaší zásilce popřípadě k jejímu doručení
  • pokud společnost zásilku ztratila, okamžitě nás kontaktujte, abychom Vám mohli zaslat nový produkt a reklamaci ztracené zásilky pak řešíme my

 

 V případě, že dopravce zásilku ztratí, nebo nebudou informace na internetu úplné, případně si nebudete vědět rady, obraťte se na naši zákaznickou linku 602 216 328.

Odeslat článek známému   Vytisknout